sobota, 23. junij 2012

16 in 17. 7. 2012 Maribor

Finale atletskega pokala Slovenije za člane in članice.

Letos sem se v finale uvrstil na 1500m ter 3000m z osebnima rekordoma.

Prvi dan:
Sem tekel na 1500m disciplina, katera mi je letos posta zelo všeč . Kljub temu, da v Mariboru nisem tekel povsem odlično.
Bila pa je lepa tekma ob zelo vročem vremenu in rahlem vetru, ki je prijal ob tisti vročini. Tekel sem taktično, saj sem se postavil za tekačem, ki je bil na tretjem mestu. Tega tekača sem z lahkoto držal vse do zadnjih sto metrov, kjer pa sem celo tekmo pokvaril.
Ko sem prišel ves svež v finiš in hotel prehiteti tekača pred seboj, me je doletelo nekaj čudnega saj nisem mogel finiširat ( še danes se sprašujem, kaj je bilo narobe )..
Na koncu pa me je od zadaj za piko na i prehitel še eden tekač in tako sem osvojil 5.mesto.
in tudi osebnega rekorda ni bilo tekel sem 4:04,30..

Drugi dan:
Pa sem nastopil v teku na 3000m, disciplina katera mi dela majhne preglavice.
A to nedeljo se je zgodilo nekaj zelo ne prijetnega, moral sem odstopiti , 550m pred cilje. Vse od starta sem čutil rahle bolečine , ki pa so bile vedno močnejše ..
Te bolečine pa so se pojavljale malo nad desnim kolenom že vse od četrtka. Tako, da sem moral nogo, kar hitro sanirati, kajti sedaj me čaka nekaj hudih treningov potem pa 7.7.2012 tekma..
Zato pa je bilo to tekmo potrebno hitro pozabiti in se spočiti ter se čim bolj posvetiti odličnim treningom..

Trenutno poteka vse odlično in zelo me veseli , da lahko spet tečem brez bolečin..

LP Tadej


Ni komentarjev: