torek, 17. julij 2012

Državno prvenstvo Slovenije za člane in članice 2012

Za menoj je zelo uspešna sobota 7.7.2012 in manj uspešna nedelja 8.7.2012

Sob:
Sem nastopil v teku na 1500m, kjer sem imel cilje naslednje.
Če bo medalja potem mi je za čas vseeno, če pa medalje ne bo pa želim teči pod 4 min.
V odlični konkurenci sem dosegel 3.mesto , kar je zame lep uspeh. Čas pa ni bil po mojih pričakovanjih saj sem mislil, da bomo tekli hitreje.. Ob zelo vročem vremenu in rahlem vetru je bilo za tretje mesto potrebno teči 4:02,48!
Sam tek je bil malce prepočasen saj smo se v zadnjih 100m pomerili, kar štirje tekači.
Veseli pa me dejstvo, da sem do zadnjih 100m prišel, kar svež in res že nestrpno pričakujem dan ko bom tekel pod štiri minut…

Ned:
Na mojem sporedu je bilo 3000m, kjer sem si zadal cilj teči okoli 8,45/40.. Na žalost sem razočaral samega sebe, zadnja dva kroga pred ciljem me je čisto pobralo..
Kot v Mb so me tudi tokrat začele hudo boleti roke potem sem se zakrčil v celem telesu in mi je padla koncentracija.. Garal sem do konca ampak sem v zadnjih 800m izgubil preveč (20s) z tekači, ki smo tekli skupaj od začetka..
Na koncu sem dosegel slab čas 8:56,39. Ki je zadoščal za absolutno 7.mesto med člani!


Sedaj malo počitka potem pa 21 in 22. 7 napad na ml.člansko državno, ki bo v Ptuju.

LP.



Ni komentarjev: