nedelja, 5. avgust 2012

Prvenstvo Slovenije za mlajše člane in mlajše članice 21.7.2012 Ptuj.


Prvi dan:
Sem tekel na 1500m, kjer sem imel cilj postati državni prvak. A na žalost mi to ni uspelo in sem na koncu dosegel 3.mesto s slabšim časom 4:12,18..
Tekma je potekala v močnem nalivu, kar me sicer ni motilo.
Poleg tega pa smo tekli zelo počasi, kar pa mi je zelo prijalo saj sem vedel, da sem v finišu močan..
Storil sem napako takoj ko sem začel z podaljšanim finišu (200m pred ciljem). Saj me je zadnjih 30m čisto pobralo in sem izgubil zmago.. Tako, da sem bil na koncu zelo razočaran sam nad seboj..

Drugi dan:
Bi moral nastopiti na 800m. Ampak zaradi hude utrujenosti od dolge sezone sem se odločil, da zaključim prvi del sezone in si vzamem teden dni premora in si odpočijem..


Takoj, ko bodo znani plani za drugi del sezone se spet uglasim.
Ps: mislim, da se obeta nekaj odličnega..

lp, Tadej

Ni komentarjev: