torek, 11. september 2012

Polmaraton Kralja Matjaža in Ptujski maraton

Pozdrav..

Najprej bom namenil nekaj besed maratonu Kralja Matjaža, ki je potekal 11.8.2012 v Črni na Koroškem.
V Črno sem odšel, kar malce prehlajen. Saj sem imel dva dni pred tekmo vročino in težave z trebuhom.
Ko sem videl konkurenco preden smo začeli z 21km mi je, kar malce odleglo. Saj sem se počutil res slabo!
Na koncu sem zmagal s solidnim časom 1:19:07, kar pa za tako razgiban maraton sploh ni slabo..
Moram pa povedati še tole, da sem se naslednji dan po tekmi počutil res odlično in »čudežno« ozdravel.


PTUJSKI MARATON

V nedeljo 2.9.2012 pa sem teke v Ptuju prav tako na 21km.
Na tej tekmi pa sem nastopil iz polnega treninga in sem vzel teh 21km kot odličen trening.
Prvih 13km sem tekel res sproščeno brez naprezanja okoli 3.45 na km.
Z menoj sta bila še dva tekača ( Mario Vračič in Stanislav Verstovšek ) skupaj smo tekli vse tja do 14km, kjer pa so začeli rahli napadi..
Ker sem se počutil res odlično sem nekje na 15 oz 16km pospešil in tekel okoli 3,15/24min na km.
Takoj sem ostal sam in tekmo varno odtekel do konca in zmagal s časom 1,16,56min.
Čas ni tako slab, kajti smo tekli več kot polovico proge res počasi in tudi proga ni bila najbolj enostavnejša. Tako, da se že veselim Lj maraton, kjer imam cilj teči še veliko hitreje.


Naslednja tekma me čaka, kar hitro in sicer 15.9.2012 na Češkem, kjer bom tekel za reprezentanco Slovenije v teku na 1500m.!

lp




Ni komentarjev: