nedelja, 17. junij 2012


Najprej miting 7.6.2012 ki je potekal v Ljubljani 7. memorial Matica Šušteršiča in Patrika Cvetana.

Tekel sem spet na zame zelo kratki disciplini 800m, kjer je bil edini cilj teči nov osebni rekord. Sicer sem ga odtekel za las, ki sedaj znaša 1:58,45!
Čas pa je zadoščal za 13.mesto v zelo močni konkurenci. Naj pa povem, da sem pričakoval boljši čas, ampak zaradi zelo vetrovnih razmer ter veliko prerivanja med teku, sem se na koncu sprijaznil z času!!

V soboto 9.6.2012 pa sem tekmoval v Slovenj Gradcu, kjer je potekal mladinski četveroboj Slovenije – Češke – Madžarske in Hrvaške.
Tekel sem na 1500m, kjer je bil cilj teči pod 4:00,ampak na žalost je bilo daleč od pričakovanega.
Ob zelo zelo slabih razmerah in velikih lužah na progi smo vse do zadnjega kroga tekli počasi. Resneje smo se pomerili šele v zadnjem krogu, kjer je bilo vse skupaj spodobno teku.
Kot sem omenil počasen tek in temu primeren je bil tudi čas 4;07,74, ki je zadoščal za solidno 5.mesto.

Sedaj pa se čim bolj spočiti saj bo naslednji vikend spet zelo pester..

lp

Ni komentarjev: