ponedeljek, 4. junij 2012

Ekipno prvenstvo Slovenije za člane in članice 2 in 3.6.2012

Kot je že v navadi je bila tudi ta vikend tekma in sicer v Novi Gorici!

Sobota.
Je bila zelo uspešna, saj sem odtekel nov osebni rekord na 1500m ( 4:00,84 ), kar je za 7s bolje od prejšnjega rekorda.
Ta čas je zadoščal za absolutno 2.mesto, kar je zame zelo lep uspeh.
Dalo bi se teči tudi hitreje, kajti je bil tempo, kar malce prepočasen saj smo 1000m obrnili za 2,42.

Veseli pa me dejstvo, da tole ni bil čisti maksimum in da so še rezerve. Zato sva se z trenerjem odločila, da naslednji vikend spet tečem na 1500m ( v Slovenj Gradcu , kjer bo potekal mladinski četveroboj / Češka-Hrvaška-Madžarska-Slovenija ) in poskušam teči pod mejo 4min ter ponovno popravim osebni rekord!

Nedelja.
Pa je bilo rahlo razočaranje saj sem si vso tekmo pokvaril že po prvem krogu, ki sem ga obrnil zelo počasi 76s, moral pa bi teči nekje okoli 70s!
Ne znam pa razloži, kaj se je dogajalo z menoj, da nisem tekel z vodilnimi in sem raje obral svoj »počasen« tempo..
Ko končno po 600m v glavi dojamem, da je vse skupaj zelo prepočasi, končno dvignem tempo in lovim vsaj malce spodoben čas.
Na koncu sem izvlekel nov osebni rekord ( 8:54,90 ) , ki se ga nisem kaj dosti veselil saj sem se zavedal, da bi lahko bil čas dosti boljši če se ne bi »sprehajal« prvih 600m!
8;54 pa je bilo dovolj za absolutno 7.mesto.

Tako, da bo na finalu APS nov popravni izpit, kjer si želim, da ga opravim z odliko in odtečem nov osebni rekord!

Naslednja tekma me čaka že v četrtek ( 800m ) in soboto ( 1500)..

Lep pozdrav, Tadej.

Ni komentarjev: