sreda, 6. februar 2013

27.1.2013 mednarodnin miting v Bratisalvi.


Tekel sem na 1500m, kjer sem pričakoval rezultat okoli 4;04..

Zaradi velikega števila prijavljenih tekačev so nas razdelili v dve skupini. Mene so dali v prvo skupino skupaj z vsemi favoriti na čelu.
Odločil sem se, da se postavim nekje na repu skupine in samo držim tempo ostalih tekačev..
Ko smo startali so nekateri že od začetka suvereno pospešili in hitro so se ustvarile skupinice.
Sam sem bil z zadnjo skupino, kjer smo prvih 400m obrnili zelo odlično (63s) in vedel sem, da to na koncu znese za odličen čas.. A kaj ko smo iz kroga v krog izgubljali sekunde in to tako, da sem prvi kilometre obrnil za, kar devet sekund prepočasi..
Tako, da je na koncu zneslo za 4:09,20, kar ja daleč od pričakovanj..
Čas pa je bil dovolj za 10.mesto.


Zaradi težav s poškodbami v mesecu januarju, ki so ovirale trening
Sva se po tekmi z Urošem ( trenerjem) odločila, da si vzamem teden dni čistega počitka in se potem v miru pripravim na prvi del sezone na prostem.


Lp,tadej

Ni komentarjev: