ponedeljek, 21. januar 2013

Prvenstvo Slovenije v dvorani.



V soboto 19.1.2013 je na Dunaju potekalo prvenstvo Slovenije v dvorani.
Kot leto prej smo se tudi letos na Dunaj, odpravili v zgodnjih jutranjih ura in sicer ob 4:00.
Zaradi težav z zdravjem sem imel tudi zelo slab spanec, saj sem spal slabi dve uri.
Vožnja je bila zame zelo utrujajoča , ker mi ni uspelo niti za minutko zatisniti očesa in zaspati.
Ko smo končno okoli osme ure zjutraj prispeli na Dunaj je bilo na voljo še malo časa za predih.
Ker sem imel start že ob 10:00 sem se moral počasi odpraviti v slačilnico in zatem tudi na ogrevanje.

Že po prvih minutah ogrevanja sem čutil, da nisem pravi. Ampak nisem zganjal panike saj zmeraj, ko poči pištola se razpoloženje spreobrne.. Vsaj do sedaj je bilo tako..
Ampak danes je bilo ravno nasprotno, noge nikakor niso stekle.
Ni mi bilo jasno kaj se dogaja, kajti že po prvem kilometru mi je bilo hudo.. čakala pa sta me še dva..
Kriza pa je postajala vse večja…
Ob progi mi je Uroš (trener) pravil vmesne čase, kateri pa so bili vedno bolj čudni in hitro sem se zavedal, da iz današnje tekme, ne bo nič!
Poleg težav z zdravjem mi je dihanje oviral še suh zrak v dvorani.. Pripeljalo me je tako daleč, da sem moral enostavno odstopiti in se normalno nadihati..


Pridejo vzponi in so tudi padci… Tako, da se je s tem potrebno sprijazniti.. Zato sem se po tekmi poizkušal čim manj obremenjevati..
Želim jo hitro pozabiti in se mirno pripraviti za naslednji vikend, ki me v Bratislavi čaka 1500m..

Lp, Tadej

Ni komentarjev: