četrtek, 6. december 2012

9.decembra bo v Budimpešti na Evropskem prvenstvu v krosu nastopal naš TopAtlet Tadej Grilc

Na tej tekmi nimam prevelikih pričakovanj, kajti to je ena izmed močnejših tekm v Evropi. Zame je že to velik uspeh, da sem se uvrstil v Slovensko reprezentanco. To sicer ne pomeni, da se na tekmi ne bom maksimalno potrudil, saj se želim predstaviti v najlepši luči in bom dal vse od sebe.
Meni osebno ta tekma pomeni veliko, saj je zame motivacija za naprej. Mislim, da je pravi čas in da sem pripravljen za nastop na tako veliki tekmi. V nadalnjne pa pričakujem še več takšnih tekem.... Po odlični sezoni (gledano z moje perspektive) je to res prečudovita nagrada in pika na i na koncu sezone.
Konkurenco lahko opišem z eno besedo in ta je vrhunska, saj je med njimi kar nekaj tekačev, ki so se letos na OI zelo izkazali. Sem pa vesel, da bom dirkal z njimi..


Lep pozdrav.

Ni komentarjev: