četrtek, 20. december 2012

19th SPAR European Cross Country Championships Budapest 2012

No in je tudi meni uspelo teči na Evropskem prvenstvu in zastopati barve Slovenije.
Letos je kros potekal na Madžarskem, natančneje v Budimpešti. Glede organizacije lahko povem same odlične stvari, saj je bilo vse skupaj organizirano odlično.

Slovensko reprezentanco je zastopalo 10 tekačev in 4 tekačice. Povedati moram, da smo bili res super družba in smo se odlično razumeli.
V Budimpešto smo se odpravili v petek ( 7.12.12), tekma pa je bila na sporedu v nedeljo (9.12.12) . Ko smo po dolgi vožnji, prispeli pred naš velik hotel smo najprej odšli v sobe, ter na večerjo.
Po večerji smo odšli na trening, kjer smo rahlo iztekli in naredili nekaj stopnjevanj. Preostanek večera smo izkoristili za druženje in spoznavanje ostalih atletov in atletinj iz ostalih reprezentanc.
Naslednji dan smo se odpravili na prizorišče krosa, ter preizkusili progo in videli kakšna je podlaga ter koliko je klancev in spustov.
Meni osebno je proga, kar ustrezala in mi je bila zelo všeč. A kaj se bo zgodilo naslednji dan pa se mi ni niti sanjalo.
Ko smo se vrnili nazaj v hotel je bila ura okoli enih in preostanek dneva smo imeli za sproščanje, zvečer pa nas je čakal skupni sestanek in prevzem štartnih številk.
Na dan tekme se zbudim zjutraj okoli osme ure, zelo razpoložen in v velikem pričakovanju na tekmo se odpravim na zajtrk.
Ob 10:20 nas je pred hotelom čakal avtobus, ki nas je odpeljal do prizorišča tekmovanja, ko smo končno prispeli na prizorišče sem bil zelo motiviran in nestrpen.
Preden sem se podal na start, sem se ogrel in odšel k maserju, da me je namazal z ogrevalno kremo, saj je bilo zunaj okoli 4 stopinje pod ničlo.

Prijaviti smo se morali pol ure pred startom, da smo dobili čipe in se obuli v šprintarice ter naredili še nekaj stopnjevanj pred startom.
In že je bila ura 12:25 in podali smo v boj za odličnimi rezultati.
Sotekmovalci so se tako pognali iz starta, kot bi tekli na kakšni krajši razdalji, in kaj hitro sem se znašel na repu velike skupine tekačev.
Potem sem počasi prehitel nekaj tekačev, a skupina je še zmeraj šla v zelo močnem tempu naprej. Ko sem po vsega štirih kilometrih začutil težave v trebuhu in neubogljivost nog, sem vedel, da danes z kakšno super uvrstitvijo ne bo nič.
Naslednje štiri kilometre sem res garal, kajti nekje na petem kilometru sem hotel odstopiti.
A sem si rekel, da to pa bo razočaranje in sem kljub težavam le pritekel do cilja in na koncu dosegel absolutno 88.mesto med ml.člani.
Dan pred tekmo sem si rekel, da karkoli se bo zgodilo jutri bom v vsakem primeru vesel in poln motivacije. In res je bilo tako, prizorišče sem zapuščal z dobro voljo in nabit z motivacijo.
Ko smo se vrnili v hotel smo se odpravili na kosilo, po njem pa smo si privoščili malo uživanja, odpravili smo se v bazen in savno, ki sta se nahajala v hotelu.
Zvečer smo se odpravili še na zaključno zabavo in sledilo je druženje z ostalimi atleti in atletinjam, no mislim,da kar bolj z atletinjam iz drugih držav.

Domov smo se odpravili naslednji dan v ponedeljek (10.12.12) po zajtrku.

Z veseljem povem, da je bil to zame najlepši vikend v mojem življenju in se ga bom z veseljem vedno spominjal.
Spoznal sem tudi veliko novih ljudi, ter se družil z najboljšimi atleti iz Evrope.
Res NEPOZABNI trenutki.


LP,Tadej



Ni komentarjev: