ponedeljek, 12. december 2011

Palmanova 2011



20.11.2011 sem nastopal v Italiji in sicer bolj natančneje v mestecu Palmanova..
Nastopal sem v disciplini polmaraton (21,095km), kjer sem dosegel osebni rekord 1,12,56 in ta čas je bil dovolj za absolutno 15.mesto in v kategoriji (do 30.let ) 3.mesto ..

In sicer vse skupaj se je začelo takole. Ker bi moral še na eno operacijo sem se namesto izbirnega krosa za EP odločil raje za Palmanovo.

Na to tekmo sem šel samo z eno željo, čim bolj izboljšati osebni rekord na 21km.
Ker sem od mnogih slišal, da je proga v Palmanovi zelo hitra sem si želel res hitrega časa.
Ampak strah me je bilo slabega vremena in ravno to je bilo. Sprva je kazalo na lepo sončno vreme in že po 3 km smo prišli v zelo hudo meglo in mraz, zraven pa je še rahlo pihal veter…
In ko sem mislil, da ne more biti huje je bilo, že po 2km sem ostal sam in tako sem od starta in do cilja tekel sam in se boril z progo ter časom..

Tako, da sem na koncu bil z časom 1,12,56 res zelo zadovoljen …


Sedaj pa me čaka kar nekaj tednov garanja, saj se želim za sezono 2012 pripraviti res odlično..

Ni komentarjev: