ponedeljek, 21. november 2011

16. Ljubljanski maraton






Leto je naokoli in spet je tu Ljubljanski maraton in sicer že 16 ter moj 5..

Letos sem z rezultatom zelo zadovoljen, saj sem bil prvi del sezone zaradi težav z očesom, kar nekaj časa odsoten od teka.
Tako, da sem moral v drugem delu vse nadoknadit.

No bilo je, kar je bilo, gremo zdaj nazaj na Lj maraton.
Pred Lj maratonu nikakor nisem vedel kako teči in kakšen čas napadati.
Vedel sem samo, da sem odlično pripravljen.
Kot vsako leto sem začel previdno in tekel z skupino sedmih tekačev.
10km smo obrnili nekaj nad 35min, kar pa je bilo zame, kar malce počasi..
Tako sem se odločil, da prevzamem narekovanje tempa v svoje roke, in napadem nek spodoben čas.
In kar hitro smo od skupine tekačev ostali še samo štirje. Nato se je še četrti odcepil in ostal zadaj. Zadnjih nekaj kilometrov se je zelo garalo kajti tempo je bil okoli 3,22/km, saj sem se želel znebiti še preostalih dveh tekačev ki sta še ostala od prejšnje skupine, vendar sem se ju otresel šele v zadnjem kilometru.

1,12,59 nov osebni rekord ob nekoliko daljši progi, pa je bil zadovoljiv.
9. mesto absolutno in 6. mesto v kategoriji, pa je bilo tudi super.
Za 16. lj maraton je bilo to vse, kar sem lahko naredil to leto..

Lep pozdrav Tadej!

Ni komentarjev: