nedelja, 9. maj 2010

TEK TROJK- 8.5. 2010




Udeležil sem se odlične tekme v Ljubljani 8. maja TEK TROJK.
S športnima kolegoma iz Ljubljane Blažem Gradom in Sadetom Čauševičem smo se odločil, da bomo tekli na 28km.

Tekli smo za podjetje O.K. CONSULTING, ki nam je odlično sponzorirala in kupila opremo da smo lahko tekli v enakih dresih. Zmaga je bila absolutno naša, prejeli pa smo tudi odlične nagrade.

Vreme je bilo odlično za tek, saj je kar malce deževalo in to mi je odgovarjalo.

Po treh kilometrih smo se odcepili od sotekmovalcev, ter sami nadaljevali do konca. Držali smo odličen tempo okoli 3,40 do 3,45 na kilometer. Do 14km je vse odlično kazalo,potem pa sem imel malo smole in se rahlo ponesrečil (z nogo sem treščil v steber).
Mislil sem, da ni hudo, potem pa sem opazil da krvavim in me je zaskrbelo, da ni kaj hudega. Sotekmovalca ste me vprašala če bo šlo, pa sem seveda rekel da bo, ker bi mi bilo hudo, če bi se tekma kar tako končala, saj smo si zmage želeli že na samem začetku. Kljub bolečinam sem nadaljeval.


Čakal nas je zelo hud hrib, ki se je vzpenjal od 16 do 20km. Med vzpenjanjem sem imel hude krče v mečih. Tudi pri krčih se nisem predal in sem nadaljeval do konca, saj sem imel ves čas v glavi da moremo priti do konca in zmagati. Ob postajališčih smo morali veliko piti, da so se krči malo pomirili.

Pri 25km pa, po resnici povedano, se mi je kljub bolečinam smejalo, saj smo se samo še spuščali navzdol proti cilju, s spuščanjem pa so tudi krči popustili.

Ko pa smo pritekli v cilj je bilo veselje res veliko in klub bolečinam poškodovane noge in krčev, ki so se spet pojavljali, sploh nismo mogli skriti veselja in nasmeha na obrazu.

LEP ŠPORTNI POZDRAV, Tadej!

4 komentarji:

Urška Sonček pravi ...

Ooo ful dobr. Čestitam. :D
Pa sm še gledala na fb sliko stopničk pa razmišljala iz kje mi je en izmed zmagovalcev tok znan. :P

koleno je zdj ql? ni kej hujšga?

Tadej Grilc pravi ...

hvala. aja hehe .. ni glih koleno ampak mišica nad njim. ja zdej je ok, razen, da je velika praska tam :)

Unknown pravi ...

Bravo, stari! :D

Tadej Grilc pravi ...

hvala kaja :)