ponedeljek, 24. maj 2010

SŠ- FINALE 2010


V četrtek 20.5.2010 sem tekel v finalu srednjih šol.

Tekel pa sem na 2km in s časom 5,49 zasedel 2. Mesto. S tem sem bil kar malce razočaran, saj sem si zelo želel zmagati.

Že lansko leto sem bil drugi in me bi letos razveselila samo zmaga..

Glede teka pa takole, prvi kilometer je bil, kar malce prepočasen saj smo ga obrnili za 3, 01min. Tako, da je bilo treba drugi kilometer, pošteno pospešiti in se znebiti velike grupe tekačev in to se je tudi zgodilo. Tako, da smo bili do zadnjega kroga pred koncem v vodilni skupini samo trije in borba se je začela.

Najprej je pospešil tekač, ki je vodil že celi zadnji kilometer, ko pa je bilo še 200m do cilja pa sem sam pospešil in začel z dolgim finišem, kar mi ni uspelo saj me v zadnjih metrih prehitel eden od tekmovalcev…
Lep tekaški pozdrav !

Ni komentarjev: