nedelja, 23. april 2017

Moj prvi, a zagotovo ne zadnji

9.4.2017 sem se udeležil moje prve tekme na našem primorju – Istrski maraton. Polmaraton, ki je potekal od Kopra do Izole in nazaj proti Kopru, sem kljub vzponom in visokim temperaturam odtekel zelo dobro, zaradi česar se ga bom najverjetneje udeležil tudi naslednje leto.

Že pred tekmo sem vedel, da sem v pravi formi in da enostavno moram držati vodilno skupino, katera se je oblikovala že v slabem kilometru. Tako smo spredaj pristali jaz, Blaž Grad, Marko Tratnik in neznani tekač v majici s Švicarskim grbom. Že po nekaj kilometrih je vodilno skupino zapustil Tratnik in tako smo ostali samo še trije. Prvih deset kilometrov smo obrnili v dobrem ritmu za 34:10. Noge so bile sveže in rezerve za nadaljnjih deset kilometrov je bilo še dovolj. Ko smo prišli do Izole in do največje »more« na tem maratonu – vzpon na Jagodje, sem se počutil tako močnega, da sem v klanec narekoval malo hitrejši tempo in se tako rešil Švicarja. Nato pa je sledilo presenečenje. Na koncu vzpona je sledil majhen spust po makadamu, kjer me noge niso več ubogale in tako sta me Švicar in Grad ponovno dohitela in tudi prehitela. K sreči je korak na zadnjem spustu spet stekel in tako sem ulovil Grada. Spodbudil sem ga, naj se mi priključi, saj sem verjel, da lahko s skupnimi močmi uloviva neznanega tekača pred nama in ga premagava. Žal sva se uštela, Švicar je bil na žalost premočan in tako je vsak za sebe do konca nadaljeval v svojem tempu. Moja naloga je bila samo še obraniti drugo mesto, kar mi je na koncu tudi uspelo.
Zadnjih 300m je bilo neverjetnih, saj je bilo ob progi zelo veliko glasnih navijačev, kar mi je dalo še dodatno motivacijo. V cilj sem tako pritekel s časom 1:12.57.

1.mesto – David Keller : 1:11.50
2.mesto – Tadej Grilc : 1:12.57
3.mesto – Blaž Grad : 1:13.23

V cilju sem spoznal tudi neznanega tekača iz Švice. Ime mu je bilo David Keller, kateri bo v mojem spominu zagotovo ostal kot neverjeten borec, ki ni in ni popustil.

Z tekom sem bil zelo zadovoljen, saj sem si dokazal, da sem sposoben popraviti svoj osebni rekord, katerega bom najverjetneje napadal v Radencih.
Po tekmi je sledilo nekaj dni počitka, naslednji teden pa grem na priprave v Medulin .

Lep tekaški pozdrav,
Tadej