ponedeljek, 21. april 2014

Državno prvenstvo 10000m

Po dolgem letu in pol sem spet tekmoval in to v eni izmed težjih disciplin, ki potekajo na atletskih stezah.19.4 je v Kranju potekalo državno prvenstvo v teku na 10000 m. Po rezultatu, ki sem ga odtekel v Sežani sem vedel, da sem odlično pripravljen, vseeno pa je bilo pred tekmo občutiti nekaj nervoze.Dosegel sem čas 32:41:96 kar je ob zelo dobri konkurenci zadoščalo za absolutno 6.mesto.S tem sem bil zelo zadovoljen, saj sem ob tako kratkem času (4 mesece treninga) dosegel tudi svoj
osebni rekord.

Tempo,ki smo ga načrtovali na treningih sem prvič prenesel tudi v tekmo brez kakšnih težav. Zavedam se, da sem nekaj sekund izgubil predvsem v prvem delu, saj sem prepočasi tekel prvih nekaj krogov. V drugem delu, ko sem začel prehitevati tekmovalce, ki so zaostajali za en krog, pa mi je bilo veliko lažje, saj sem lahko zmeraj nekoga lovil. Zato bi lahko rekel, da sem drugi del proge odtekel zelo dobro, brez kakšnih težav in zavedam se, da so še nekje dodatne sekunde, ki jih nisem izkoristil.

Veliko ljudi vedno pričakuje zmago ali vsaj medaljo, sam pa se zavedam, da sem se po vseh težavah, ki sem jih imel v zadnjih letih vedno znova pobral na noge in še z večjim zagonom garal na treningih in prav to mi v tem času pomeni več kot medalja.

Sedaj me čaka nekaj dni počitka, v nedeljo pa je na sporedu že nova tekma v Rijeki, kjer bom poskušal izboljšati še osebni rekord na 21km.

Lp, Tadej
>

1 komentar:

vencelj pravi ...

Čestitke za rekord in držim pesti za 21-ko!