sobota, 16. marec 2013

Nič bolje..

No, da se spet malo javim in opišem svoje trenutno stanje..

Začel bom takole. Na začetku meseca marca sem bil zelo optimističen, saj mi je uspelo narediti nekaj lažjih treningov. Na podlagi tega sem se odločili, da se skupaj s klubom odpravim na priprave v Medulin.
Seveda sem se zavedal , da mi še ne bo uspelo trenirati tako kot si sam želim. Ampak mi je kljub rahlim bolečinam uspelo narediti, nekaj odličnih treningov. Večina mojih treningov pa se je odvijala v fitnesu, kje sem vadil na kolesu, ter izvajal razne krepilne vaje. Če povem iskreno so bile to zame bolj počitnice kot priprave.
Še vedno pa imam veliko upanja, da pričnem z tekaškimi treningi v naslednjih dneh!
Svojega razočaranja ne morem opisati, kajti obstaja velika verjetnost, da bom moral odpovedati DRŽAVNO PRVENSTVO V DOLGIH TEKIH, ki bo 20.4.2013 na domačem stadionu .. VELIK ŠOK zame, če bom le gledalec na domači tekmi..
Sam se te tekme zelo veselim vse od dneva, ko sem izvedel, da bom spet lahko tekel na »svojem« terenu, na katerega imam zelo lepe spomine iz tekem, katerih sem se udeležil, kot mladinec.

Ne smemo pa pozabiti, DA UPANJE UMRE ZADNJE.!

Lp, Tadej

Ni komentarjev: