sobota, 24. november 2012

Soboto 17.11.2012: Pregledni kros za evropsko prvenstvo v Sevnici

V Sevnici me je pričakal eden izmed boljših in bolj zanimivih krosov v Sloveniji, ki se je od ostalih razlikoval po zelo strmem klancu in blatni progi.
Tekel sem v konkurenci mlajših članov, kjer sem se uvrstil na 4.mesto.
Kros je bil dolg 8km, tekli smo štiri dvokilometrske kroge. Večino časa pa smo tekli v zelo strm klanec, ki je nekatere sotekmovalce zelo obdelal. Sam z klancem nisem imel kakšnih hujših težav, saj sem veliko treninga opravil po razgibanem terenu.
Kros sem začel počasneje oz. taktično in tako sem lahko v drugem delu proge prehitel veliko tekačev, ki so tekli pred mano. Edina napaka, ki sem jo napravil je, da sem se v napad za tretjim mestom podal premalo odločno. Na koncu mi je tako za »stopničkami« zmanjkalo le nekaj sekund, za katere vem, da bi jih bil sposoben nadoknaditi in resno ogroziti tretje mesto. Ampak, kar je bilo je bilo.
Po krosu sem bil zelo vesel, saj se mi je končno uspelo uvrstiti v reprezentanco Slovenije, ki jo bom zastopal na evropskem prvenstvu v krosu 9. decembra v Budimpešti.

Lp, Tadej



Ni komentarjev: