sobota, 20. oktober 2012

13.10.2012 Občinski kros.

13.10 je na Mariborskem otoku potekal občinski kros reprezentanc.

Po dolgem času sem se udeležil enega pravega krosa, kajti proga kjer smo tekli je bila, kar malce blatna, zraven pa so bili še ostri ovinki, ki so naredili pogoje za tek še veliko težje.
Tekli smo na 5000m, torej 5x1000m. Člani smo se na progo podali kot zadnji in lahko si predstavljate, da je bila proga na nekaterih delih že kar načeta.
V članski konkurenci sem dosegel absolutno 3. mesto s solidnim časom 16:22. Pred menoj sta se uvrstila Tone Kosmač in Jan Breznik. Tekma pa je štela tudi ekipno, kjer sva skupaj z Valentinom Česnikom dosegla absolutno 2. mesto.
Z prikazanim sem bil, kar zadovoljen saj sem, na tekmi nastopil iz polnega treninga in bil še rahlo utrujen.

Sedaj pa me 21. ter 28. oktobra čakata dve pomembni tekmi in sicer državno prvenstvu na 10000m v Slovenj Gradcu ter državno prvenstvo na 21000m na Ljubljanskem maratonu.

LP, Tadej


Ni komentarjev: