ponedeljek, 2. april 2012

Wolfsberger Gigasport Halbmarathon


V soboto 31,3,2012 sem nastopil na Wolfsberger Gigasport Halbmarathon.

Kjer sem v odlični konkurenci Avstrijskih tekačev dosegel absolutno 6, ter v kategoriji do 30 let 3.mesto..
Tekel sem na 21km, ki sem jih vzel zgolj kot trening..
Kot sem rekel trening tekma, kajti sem nastopal iz polnega treninga..
Čas glede na razmer in vse dogajanje na tekmi je na koncu izpadel,kar soliden. 1,16,34h ni bilo slabo, kajti sem med tekmo pričakoval pravi polom..
Sama Proga mi ni bila niti malo všeč, saj samo se najprej 10,5km rahlo spuščali ob reki navzdol.
Nato smo se obrnili in podali v najtežji del proge, ker ni bilo dovolj, da smo se rahlo dvigali so zraven pihali še močni sunki vetra..

Teči nazaj proti Wolfsbergu je bilo prava muka..!


Naj še povem, da je z 1,11,15h zmagal Roman Weger, odličen Avstrijski maratonec, ki ima osebni rekord 1,04,36h v polmaratonu in 2,16,18 v maratonu..


V sredo me čaka še daljši tek ( 26km ) potem pa bom počasi že spuščal in počival za Dunajski maraton, ki me čaka 15.aprila!

Lp: Tadej

Ni komentarjev: