ponedeljek, 16. avgust 2010

Maratona kralja Matjaža 2010


V soboto 14.8.2010 sem se udeležil Maratona kralja Matjaža v Črni na Koroškem..
Tekel sem na 21km, dosegel sem absolutno 2. mesto, ter 1. mesto v svoji kategoriji (od20do 29 let) ob odlični konkurenci ..
Tekel pa sem 1h 18min in 18s. Čas je bil kar soliden glede na to, da je bilo na progi kar veliko klanca.
Kot sem že rekel je bila proga zelo razgibana, ampak kljub temu zelo zanimivo izpeljana …
Lahko bi tudi omenil, da neke krize na progi ni bilo, saj se je že pred 10km razvilo kdo bo zmagal in kdo bo drugi. Tako da sem do konca tekel normalno v svojem ritmu, brez da bi moral braniti drugo mesto …
Kar se pa tiče vremena, bi lahko rekel da je bilo za takšen tek zelo dobro, saj je le proti koncu začelo malo deževati…
Sedaj pa me čaka kar veliko treninga, da bom kar se da odlično pripravljen na Ljubljanskem maratonu …

Lep pozdrav : Tadej

Ni komentarjev: