sreda, 2. januar 2013

Za menoj je odlična sezona in upam, da bo tudi v prihodnje tako.
Kajti letos sem na vseh razdaljah, ki sem jih tekel, postavil nove osebne rekorde in naredil en korak naprej.
Prav tako, sem letos tudi odtekel svoj prvi maraton(42km).
Kajti v prihodnje se želim posvetiti samo tej razdalji in od nje pričakujem zelo veliko.
Tudi na stezi sem bil odličen, saj sem pobral, kar nekaj medalj iz ml. članskih ter članskih državnih prvenstev.
Za piko na i pa sem se uvrstil v reprezentanco Slovenije in tekel na Evropskem prvenstvu v krosih u Budimpešti.

Za leto 2013 si želim, da nebi bilo kakšnih poškodb in da bi mi zdravje služilo.
Hvala tudi vsem, ki so mi pomagali v tem letu – Medikem, Zdravko Fajmut, Yagababa, Brooks in Topatlet!
Hvala tudi staršem za vso pomoč, ki mi jo nudijo.
Najlepša hvala pa tudi trenerju Urošu Verhovniku, saj brez njega niti nebi bil tu kot sem, ter nebi ciljal tako visoko. Saj prav zaradi njega verjamem, da mi bo uspelo uresničiti vse cilje, ki si jih zadam.
Sodelujeva že osem let za katera menim, da so bila uspešna. Seveda pa se zavedam, da prava leta šele prihajajo! Hvala!


Ter srečno in predvsem zdravo želim vsem v letu 2013!

Lp, Tadej

Ni komentarjev: