torek, 4. april 2017

Poreč polmaraton

Za menoj je prva malo resnejša tekma, ki je potekala v Poreču na razdalji polmaratona.
Proti obali sem se odpravil dan prej, tako, da sem se lahko v nedeljo osredotočil samo na tekmo. V soboto sem proti večeru naredil rahel šest kilometrski iztek ob obali, na katerem so bile noge odlične, kar je pomenilo dober obet za prihajajočo dirko.

In že je napočil dan tekme. Ker sem ponoči odlično spal, so bili prvi občutki odlični. Po zajtrku sem se okoli 9:10 ure začel ogrevati, saj je bil start že ob 10:00 uri. Med ogrevanjem sem videval tudi svojo konkurenco, dva Kenijca, z odličnima osebnima rekordoma. Morem priznati, da sem bil malo nervozen, saj nisem vedel, kaj lahko pričakujem, vseeno pa sem po tihem upal na tretje mesto.

Pištola je počila in boj se je začel. Prvi in drugi v vrsti sta bila Kenijca, za njima pa jaz. Presenetil me je Timotej Bečan, za katerega sem kar hitro spoznal, da je gorski tekač, saj me je, ko je prišel hrib vedno prehitel, zato sem se odločil, da raje malo popustim in sam odtečem svojo dirko. Tekli smo tri sedem kilometrske kroge, kar pomeni, da sem tekel v vsakem krogu dva klanca. Hitro sem spoznal, da to ne bo proga za lovljenje osebnega rekorda, ampak nič zato, priložnosti bo še veliko. Torej mi je v glavi ostala samo še misel za napad na tretje mesto. Kar hitro se je pokazalo, da je moja želja postajala vedno bolj mogoča. Eden od Kenijcev se mi je zdel že od samega začetka sumljiv, saj se ni odcepil, tako kot se je drugi. Videl sem, da se ga je lahko Timotej z lahkoto otresel nekje na 10km, zato sem poskusil tudi jaz. Po dobrem kilometru pospešenega tempa mi je to tudi uspelo. Ko sem se obrnil in pogledal nazaj, sem videl, da je kaj kmalu potem odstopil in stekel nazaj proti cilju. Tako sem imel tretje mesto že v žepu. Za napad na drugo mesto pa enostavno ni bilo moči, saj je bil Timotej premočan. Tako do konca ni bilo več kakšnih posebnosti, nadaljeval sem v svojem tempu in v cilj pritekel s časom 1:14:29.

To nedeljo 9.4 me čaka že nova preizkušnja na Istrskem polmaratonu. Upam, da bodo pogoji dobri, saj je proga odlična za lovljenje dobrih rezultatov.

Lep tekaški pozdrav,
Tadej